ЈАВНЕ КОНСУЛТАЦИЈЕ О НАЦРТУ ПРАВИЛНИКА О ВИСИНИ И НАЧИНУ ПЛАЋАЊА СРЕДСТАВА КОЈЕ ПРИВРЕДНИ СУБЈЕКТИ ПЛАЋАЈУ РЕГУЛАТОРНОМ ТЕЛУ ЗА ЕЛЕКТРОНСКЕ КОМУНИКАЦИЈЕ И ПОШТАНСКЕ УСЛУГЕ ЗА АДМИНИСТРАТИВНЕ ТРОШКОВЕ НАСТАЛЕ ПРИЛИКОМ УПРАВЉАЊА, КОНТРОЛЕ И СПРОВОЂЕЊА РЕЖИМА ОПШТЕГ ОВЛАШЋЕЊА

20.03.2024

У складу са чл. 36. и 37. Закона о електронским комуникацијама („Службени гласник РС”, бр. 35/23), Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге позива стручну и ширу јавност да у оквиру јавних консултација да своје мишљење о Нацрту правилника о висини и начину плаћања средстава које привредни субјекти плаћају Регулаторном телу за електронске комуникације и поштанске услуге за административне трошкове настале приликом управљања, контроле и спровођења режима општег овлашћења.

Мишљења о предмету јавних консултација подносе се у писаном облику и обавезно садрже име, односно назив и контакт податке подносиоца.

Адресе за слање коментара:

Пошта: Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге, Палмотићева 2, Београд

Е-mail: ratel@ratel.rs

Kонтакт особa задуженa за јавне консултације:

Олга Петровић, olga.petrovic@ratel.rs, број телефона: 011 2026 936

Распоред активности:

Почетак јавних консултација

21. март 2024. године.

Завршетак јавних консултација - рок за достављање мишљења је 30 дана од дана почетка jавних консултација.

Рок истиче 20. априла 2024. годинe.

Мишљења поднета у оквиру јавних консултација објављују се на интернет страници Регулатора.

Нацрт правилника о висини и начину плаћања средстава које привредни субјекти плаћају Регулаторном телу за електронске комуникације и поштанске услуге за административне трошкове настале приликом управљања, контроле и спровођења режима општег овлашћења