12.11.2024.
Јавни конкурс за пријем у радни однос на неодређено време
- ВИШИ САВЕТНИК ЗА ЗАШТИТУ КОРИСНИКА, Група за заштиту корисника, Служба за заштиту корисника и заступање, Сектор за правне послове (један извршилац);
Опис послова: обавља врло сложене нормативне, студијско-аналитичке и стручне послове из делокруга рада Групе утврђене чл. 26. и 73. акта о систематизацији који се односе на: сарадњу са органима и организацијама надлежним за област заштите права потрошача; учешће у изради радних материјала, анализа, информација и извештаја; заштиту права крајњих корисника у области електронских комуникација; поступање по приговорима, односно захтевима крајњих корисника услуга електронских комуникација; предузимање радњи у вези са посредовањем, односно вансудским решавањем спорова између пружаоца јавно доступне електронске комуникационе услуге и крајњег корисника; прикупљање обавештења о изменама услова из уговора и ценовника пружаоца јавно доступне електронске комуникационе услуге; праћење општих услова пружаоца јавно доступне електронске комуникационе услуге; учешће у изради предлога општих аката Регулатора у делу који се односи на заштиту права крајњих корисника услуга електронских комуникација; сарадњу са инспекцијом надлежног министарства у вези са неправилностима у раду пружаоца јавно доступне електронске комуникационе услуге и унапређењем заштите права крајњих корисника услуга електронских комуникација; сарадњу са инспекцијом надлежног министарства у вези са заштитом права потрошача; сарадњу са државним и међународним органима и организацијама, привредним субјектима, стручним телима и другим релевантним институцијама; учешће у раду стручних радних група и комисија; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца из надлежности организационе јединице у којој је распоређен.
- ВИШИ САВЕТНИК ЗА АНАЛИЗУ ТРЖИШТА И РАЧУНОВОДСТВО ТРОШКОВА, Служба за анализу тржишта и рачуноводство трошкова, Сектор за анализу тржишта и економске послове (један извршилац);
Опис послова: обавља врло сложене нормативне, студијско-аналитичке и стручне послове из делокруга рада Службе утврђене чл. 30. и 73. акта о систематизацији који се односе на: одређивање и анализу тржишта; утврђивање обавеза привредног субјекта са значајном тржишном снагом; прописивање минималног садржаја, нивоа детаљности и начина објављивања стандардних понуда; проверу усаглашености стандардних понуда; прописивање примене трошковног принципа и извештавања од стране привредног субјекта са значајном тржишном снагом; анализу регулаторних извештаја привредног субјекта са значајном тржишном снагом; проверу оправданости регулисаних цена на основу методологије трошковног рачуноводства; рад на ревизији регулаторних извештаја; утврђивање цена регулисаних услуга привредног субјекта са значајном тржишном снагом применом LRIC модела; утврђивање и контрола цена привредног субјекта са значајном тржишном снагом применом других методологија; праћење и контролу цена услуга везаних у пакете применом margin squeeze теста; развој и ажурирање трошковних модела; утврђивање и праћење регулисаних цена роминга, цена међународне терминације и других елемената цена услуга роминга, у складу са међународним споразумима; прописивање и праћење примене правила о политици примереног коришћења услуга роминга, у складу са међународним споразумима; израду предлога појединачних аката о одређивању цена регулисаних услуга привредног субјекта за значајном тржишном снагом;прописивање начина документовања прекомерних нето трошкова за пружање услуга универзалног сервиса, мерила и методологије у сарадњи са другим службама; учешће у анализи прекомерних трошкова пружања услуга универзалног сервиса у сарадњи са другим службама; прописивање правила и захтева који се односе на рачуноводствено и структурно раздвајање у случају обављања делатности преко повезаног привредног друштва или огранка; одређивање стопе пондерисаних просечних трошкова капитала за потребе формирања цена регулисаних услуга оператора са значајном тржишном снагом;праћење цена регулисаних услуга електронских комуникација у земљи и окружењу; обраду годишњих и кварталних података о тржишту електронских комуникација; обрачун индекса за праћење степена развоја дигиталног друштва; учешће у утврђивању расподеле трошкова код заједничког коришћења инфраструктуре и код приступа до прве или након прве разделне тачке у сарадњи са другим службама; учешће у поступку преноса и изнајмљивања појединих права коришћења радиофреквенцијског спектра ради утврђивања обезбеђења делотворне конкуренције на тржишту електронских комуникација у сарадњи са другим службама; учешће у раду државних и међународних организација и институција, као и сарадњу са регулаторним и стручним телима држава чланица Европске уније и других држава ради усаглашавања праксе примене прописа из области анализе тржишта и рачуноводства трошкова; учешће у раду стручних радних група и комисија; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца из надлежности организационе јединице у којој је распоређен.
- МЛАЂИ САВЕТНИК ЗА ЉУДСКЕ РЕСУРСЕ, Служба за људске ресурсе и заједничке послове, Сектор за опште послове (један извршилац);
Опис послова: обавља мање сложене студијско-аналитичке и стручно-оперативне послове из делокруга рада Службе утврђене чл. 43. и 73. акта о систематизацији који се односе на: учешће у изради предлога општих аката из области радноправних односа и развоја људских ресурса; учешће у изради предлога појединачних аката у вези са остваривањем права, дужности и одговорности запослених из радног односа; прикупљање података у вези са реализацијом стручног усавршавања и додатног образовања запослених; административне послове у спровођењу поступка заснивања радног односа; учешће у спровођењу процедуре за престанак радног односа; пружање стручне помоћи запосленима у вези са остваривањем права из радног односа; учешће у спровођењу поступака ангажовања других домаћих физичких лица за обављање послова у форми рада ван радног односа у складу са законом о раду; припрему пуномоћја за запослене о предузимању радњи у име и за рачун овлашћених лица у Регулатору; учешће у реализацији обављања студентске праксе у Регулатору; објављивање аката на огласној табли Регулатора; административне послове подршке стручном лицу у области безбедности и здравља на раду; учешће у припреми аката у области заштите запослених у случају мобинга и дискриминације; учешће у припреми аката ради остварења и унапређења родне равноправности у Регулатору; учешће у спровођењу поступка заштите запослених у својству узбуњивача у складу са законом; праћењe прописа и судске праксе из области радноправних односа и развоја људских ресурса; учешће у изради мишљења, анализа, информација и упутстава из области радноправних односа и развоја људских ресурса; учешће у изради и/или правно-техничкој редакцији докумената (споразума, протокола и др.) о пословно-техничкој сарадњи у којима је Регулатор једна од страна потписница из надлежности Службе у области радноправних односа и развоја људских ресурса; административне послове које произлазе из законских прописа којима се уређује област војне, радне и материјалне обавезе и других законских прописа; учешће у сарадњи са државним органима и организацијама и другим релевантним институцијама; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца из надлежности организационе јединице у којој је распоређен.
- МЛАЂИ РЕФЕРЕНТ ЗА УГОСТИТЕЉСТВО, Служба за људске ресурсе и заједничке послове, Сектор за опште послове (један извршилац).
Опис послова: обавља припремне административно–техничке послове из делокруга рада Службе утврђене чл. 43. и 75. акта о систематизацији који се односе на: организовање и пружање угоститељских услуга на радним састанцима, пријемима и сл; старање о уредној снабдевености и асортиману пића и друге робе за потребе кафе-кухиње; врши поруџбину и пријем робе од добављача; води евиденцију о примљеној роби; води евиденцију о утрошку робе; учествује у изради спецификације за набавку пића и робе за потребе кафе кухиње; стара се о чистоћи и хигијени кухињских просторија и инвентара (бифеа и кафе кухиње); остварује сарадњу са лицем задуженим за безбедност и здравље на раду и противпожарну заштиту у погледу примене санитарних прописа, мера заштите на раду и заштите од пожара; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца из надлежности организационе јединице у којој је распоређен.
I Услови које кандидати морају да испуњавају за избор:
Општи услов:
- пунолетан држављанин Републике Србије.
Посебни услови:
- виши саветник за заштиту корисника:
- високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни или правосудни испит, знање енглеског језика – на нивоу Б1, познавање рада на рачунару – основни ниво (ECDL).
- високо образовање из научне, односно стручне области економске науке или правне науке или електротехничко и рачунарско инжењерство на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање три године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; знање енглеског језика – на нивoу Б1; познавање рада на рачунару – основни ниво (ECDL).
- млађи саветник за људске ресурсе:
- високо образовање из научне, односно стручне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање једна година радног искуства у струци или најмање три године радног стажа у Регулатору на пословима у сектору надлежном за област правних послова, знање енглеског језика – на нивоу А1, познавање рада на рачунару – основни ниво (ECDL).
- млађи референт за угоститељство:
- стечено средње образовање и шест месеци радног искуства.
II Место рада - Београд.
III Трајање радног односа - Запослени се прима у радни однос на неодређено време.
IV Рок за подношење пријаве - пријаве се подносе до 27.11.2024. године, на следећу адресу:
Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге
Палмотићева бр. 2, 11103 Београд, ПАК 106306
са назнаком: “ЗА КОНКУРС“
V Докази који се прилажу:
- читко попуњена и потписана „ПРИЈАВА НА КОНКУРС“ коју су кандидати преузели са адресе www.ratel.rs,
- уверење о држављанству (не старије од шест месеци),
- извод из матичне књиге рођених,
- диплома (уверење) о стручној спреми односно нивоу образовања,
- докази о радном искуству - исправе којима се доказује дужина и врста радног искуства у струци (потврде, решења, уговори или други акти из којих се види на којим пословима и са којом стручном спремом је стечено радно искуство),
- доказ да кандидат није под истрагом, да се против њега не води кривични поступак, односно да против њега није подигнута оптужница (не старије од шест месеци),
- уверење о положеном стручном испиту - за радно местa под редним бројем 1, 2. и 3. Кандидат који до момента заснивања радног односа нема положен стручни испит, биће обавезан на полагање истог у року дефинисаним за полагање,
- доказ о познавању рада на рачунару у траженом нивоу - (сертификат),
- доказ о знању енглеског језика у траженом нивоу - за раднa местa под редним бројем 1. и 3. (диплома/уверење/сертификат).
- пропратно/мотивационо писмо и биографија - CV уз навођење података о испуњености и других услова из конкурса
*Уколико кандидат поседује препоруке претходних послодаваца, копије сертификата или уверења која се односе на посебна знања и способности кандидата, односно друга документа којим може доказати своје компетенције за радна места из Конкурса, пожељно је да их достави уз пријаву.
Пријаве уз које нису приложени сви тражени докази у оригиналу или овереној фотокопији (изузев доказа означених у тач. 8), 9), 10) и означених *), као и непотпуне и неблаговремене пријаве неће се разматрати.
Документа изворно настала у електронском облику третирају се у складу са законом којим се уређује електронски документ, електронска идентификација и услуге од поверења у електронском пословању и могу се доставити на адресу електронске поште: konkurs@ratel.rs.
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби у Републици Србији, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверен превод на српски језик.
Кандидати који конкуришу на више радних места, дужни су да поднесу пријаве за свако радно место на које конкуришу, са назнаком уз коју пријаву су доставили тражене доказе.
VI Са Обавештењем о обради личних података кандидат се може упознати на веб презентацији Регулатора www.ratel.rs и својим потписом даје сагласност за обраду личних података;
VII Подаци о лицу које даје обавештења о јавном конкурсу:
Милица Окановић, е-mail: konkurs@ratel.rs,
VIII Други подаци значајни за поступак избора
Овај оглас објављује се на веб презентацији Регулатора www.ratel.rs и у дневном листу „Вечерње новости“.
Стручна оспособљеност, знања и вештине (стручна квалификованост кандидата) проверавају се увидом у податке из пријаве и непосредно, кроз усмени разговор са учесницима јавног конкурса који су ушли у ужи избор.
Стручна оспособљеност, знања и вештине које се проверавају у изборном поступку су:
- за радно место под редним бројем 1: познавање прописа којима се регулише област електронских комуникација; прописа којима се уређује област заштите потрошача; искуство у раду и примени прописа којима се уређује општи управни поступак; провера стручних знања и способности кандидата да успешно обавља послове радног места за које је конкурисао, полазећи од услова из огласа, систематизације радног места и радног искуства кандидата. Послодавац ће посебно ценити претходно искуство кандидата као и његов однос према послу и квалитету рада, способности за рад у тиму, вештину комуникације.
- за радно место под редним бројем 2: познавање националног и ЕУ регулаторног оквира у области електронских комуникација; познавање мрежне инфраструктуре и услуга које се пружају на тржишту електронских комуникација; познавање прописа којима се уређује управни поступак и други правни акти које налазе своју примену у обављању послова радног места, као и провера стручних знања и способности кандидата да успешно обавља послове радног места за које је аплицирао, полазећи од услова из огласа, систематизације радног места и радног искуства кандидата. Послодавац ће посебно ценити претходно искуство кандидата као и његов однос према послу и квалитету рада, способности за рад у тиму, вештину комуникације.
- за радно место под редним бројем 3: познавање прописа којима се регулише област радноправних односа и развоја људских ресурса; прописа којима се уређује област безбедности и здравља на раду; прописа којима се уређује област заштите запослених у случају мобинга и дискриминације; прописа којима се уређује област родне равноправности; познавање прописа којима се регулише област јавног достављања аката Регулатора и провера стручних знања и способности кандидата да успешно обавља послове радног места за које је конкурисао, полазећи од услова из огласа, систематизације радног места и радног искуства кандидата. Послодавац ће посебно ценити претходно искуство кандидата као и његов однос према послу и квалитету рада, способности за рад у тиму, вештину комуникације.
- за радно место под редним бројем 4: способност кандидата да успешно обавља послове радног места за које је аплицирао, полазећи од услова из огласа, систематизације радног места и радног искуства кандидата; познавање прописа којима се регулише област санитарно-хигијенске и здравствене испуњености услова за пружање ове врсте услуга код Послодавца, мера заштите на раду и заштите од пожара на овом радном месту. Послодавац ће посебно ценити претходно искуство кандидата као и његов однос према послу и квалитету рада, способности за рад у тиму, вештину комуникације, одговорност, тачност и педантност, љубазност и позитиван став према послу и задовољство запослених.
У ужи избор улази кандидат који испуњава опште и посебне услове предвиђене за радно место на које је аплицирао и чија је пријава благовремена и потпуна.
Са кандидатима који не доставе доказ о траженом нивоу знања на рачунару, односно о знању енглеског језика, обавиће се провера знања кроз практичан рад, односно кроз интервју или тест. Само кандидати који буду оцењени оценом „задовољава“ могу бити позвани на разговор и учествовати у даљем изборном поступку. Усмено тестирање кандидата могуће је организовати у више кругова.
Са прва три кандидата која су постигла најбољи резултат Комисија може да понови разговор, како би одредила који од њих највише одговара захтевима радног места.
Провера стручне оспособљености, знања и вештине које су ушли у ужи избор, обавиће се у просторијама Регулаторног тела за електронске комуникације и поштанске услуге, Београд, Палмотићева бр. 2, о чему ће кандидати бити појединачно обавештени мејлом или телефоном наведеним у пријавама.
IX Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге не врши дискриминацију на основу расе, боје коже, пола, вере, националности и етничког порекла или инвалидитета, у складу са законом. Конкуренција се заснива на квалитету и отворена је за све који испуњавају прописане услове.
Термини који се користе у овом огласу, а који имају родно значење, изражени у граматичком мушком роду, подразумевају природни женски и мушки пол лица на која се односе.
Пријава на конкурс - образац
Обавештење о обради личних података - Сагласност за обраду личних података